6 november 2014: Themadag 'Gassen in Containers'

Iedere maand worden er meerdere containers met extreem hoge concentraties ergens in Europa geopend met alle gevolgen van dien. Dagelijks worden er honderden containers met lagere, maar te nog altijd te hoge tot veel te hoge  concentraties geopend in Nederland.
Je weet nooit welke container risico’s heeft en welke niet, behalve als er een goed werkend beleid is in het bedrijf waar je werkt. Dat is vaak niet het geval. Soms doen een bedrijf wel zijn best, maar is het beleid onvoldoende.

• hoor wat deskundigen komen zeggen over het onderwerp
  • neem deel aan de rondleiding bij VAT Logistics (inclusief het testen van containers)
  • en vooral: bespreek met elkaar wat nodig is om incidenten in de toekomst te voorkomen, en welke rol vakbondsactie daarbij kan spelen.

Dus: meld je aan!

FNV Themadag 'Gassen in Containers'

Wanneer? Donderdag 6 november 2014
Waar? VAT Logistics (Maasvlakte) B.V.
Sontstraat 8
3008 JC Maasvlakte - Rotterdam
Haven: 8620
Hoe laat? Aanvang 10 uur - Einde circa 16 uur
Voor wie?
  • Alle abonnees op deze Nieuwsbrief/ Deelnemers aan het FNV ArboNetWerk
  • "Arbo-actieve" leden van bij de FNV aangesloten vakbonden

Kosten?

Geen
Vervoer: De themadag gassen in containers graag willen bijwonen maar geen passend vervoer? Laat dit via het aanmeldformulier weten dan verzorgen wij een carpoolmogelijkheid vanaf metrostration Spijkenisse Centrum. Meer informatie hierover volgt in de uitnodiging.
Aanmelden:

Kan tot 30 oktober Klik hier - Programma wordt circa 10 dagen van tevoren per mail toegestuurd. Ook vaste leden van de bondsraadcommissie dienen zich van te voren aan te