VCH Dag van de Veilige Haven – 25 september 2024

Op woensdag 25 september 2024 heeft de Dag van de Veilige haven plaatsgevonden bij de RDM-Loft.

We kijken terug op een goede bijeenkomst, waar we samen het onderwerp ‘Veiligheid’ in al zijn facetten hebben besproken, van cyberveiligheid tot sociale veiligheid. Ook zijn er mooie tafeldiscussies geweest die een aantal aanknopingspunten voor de toekomst hebben opgeleverd.
De worldcloud boven dit bericht geeft een kleine impressie van de onderwerpen die besproken zijn.

Informatie
Hierbij ontvang je de algemene presentatie met daarin de link naar de film met bijdragen van o.a. Wethouder Simons en daarnaast de presentatie van spreker Victor Roggeveen. De door hem genoemde film is hier te bekijken.

Het bestuur van de Stichting Veilige Haven gaat aan de slag met de uitkomsten en samen met Deltalinqs Training & Services zal er een vervolg worden gegeven aan het Veiligheidscertificaat Havens.

Met vriendelijke groet,
Antje Koster, Voorzitter Stichting Veilige Haven